Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 5 marca 2018

Wiosenne herbaciarki i powitanie w nowym Design Team'ie :)


Dzisiejszym postem rozpoczynam swoją przygodę w ramach Design Team'u Artistiko, 
a tym samym, witam się z wszystkimi czytelnikami artistikowego bloga, 
na którego łamach w sobotę zagościłam po raz pierwszy. 
Jest to dla mnie ogromny zaszczyt i fantastyczna przygoda, tym bardziej,
że od jakiegoś czasu odkrywam moc wszelakich mediów, które fascynują mnie coraz bardziej,
a hdf'y dają nieopisaną możliwość ich testowania i puszczenia wodzy fantazji.
Ponieważ zbliża się piękne święto, a mianowicie Dzień Kobiet, 
chciałabym pokazać Wam w dniu dzisiejszym extremalnie kobiece, 
a zarazem wiosenne herbaciarki, które bez stosownych napisów byłyby... po prostu nijakie.

Pomalowane farbą kredową w kolorze głebokiej zieleni, 
ozdobione sztucznymi kwiatami i kuleczkami 3D, 
które następnie pociagnęłam białym gesso i spryskałam przeróżnymi mgiełkami. 

Wszystkie te zabiegi dały efekt wiosennego obrazu, dokładnie jak na zdjęciach. 
Całość kompozycji uzupełniają artistikowe sentencje (herbatka i zatrzymaj się... ) 
oraz metalowe okucia.
Mam nadzieję, że przypaną Wam do gustu moje debiutanckie, hdf'owe propozycje 
i dacie temu wyraz, bo - musicie wiedzieć - to niesamowicie buduje, 
daje kopa do dalszego tworzenia i powoduje uśmiech, który długo nie znika z mojej twarzy.





Pięknego tygodnia Wam życzę!
Magda

4 komentarze:

  1. Dzieło sztuki, to jedyne słowa, które opisują Twoją pracę. Jest pięknie, wracam do zdjęć dalej się zachwycać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce :* Bardzo to budujące :)

      Usuń
  2. Wow! Ależ piękne...siedzę wpatruję się i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...