Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 5 grudnia 2017

Zimowe zapiski....

Za oknami wciąż jeszcze bielutko i mróz trzyma, co powoduje że jeszcze bardziej 
odczuwamy nastrój nadchodzących Świąt.
Czas radości, spotkań z bliskimi, moment, kiedy każdy powinien zostać obdarowany tym,
o czym najmocniej marzy.
Dla jednego będą to pierogi babci i grzybowa taty, dla kogoś innego ulubione perfumy,
a dla jeszcze kolejnej osoby możliwość posiedzenia w pełnym gronie, 
w którym spotkania udają się tylko raz do roku.
Niezmiennie uważam, że własnoręcznie wykonane upominki mają w sobie jakąś magię.
Dlaczego?
Bo świadomość, że ktoś spędził nad naszym prezentem dłuższą chwilę,
przemyślał co może sprawić, że się uśmiechniemy, włożył w to serce i cząstkę siebie
jest dla mnie najcenniejsza.
Czasem nie trzeba wyciągać z portfela złotej karty kredytowej, żeby bez słów powiedzieć:
"To dla Ciebie, za to, że jesteś, dziękuję..."
Zimowy notes sam w sobie może być fajnym podarunkiem, jeśli jednak jesteście tradycjonalistami
i biegacie po sklepach w ferworze przedświątecznych zakupów, 
to taki notatnik z pewnością przyda Wam się do zanotowania wszystkich pomysłów na prezenty.

Zmieścicie w nim wszystkie imiona, dopasujecie najlepsze prezenty 
i zrobicie perfekcyjną checklistę, 
tak aby nikt nie został z pustymi rękoma :) 
Mam nadzieję, że mój pomysł na grudniowy notatnik przypadnie Wam do gustu :)
Wykorzystałam, przy jego tworzeniu, moc świątecznych dodatków ze sklepiku Studio40,
które z pewnością zainspirują Was do stworzenia własnych "zimowników".

Przesyłam życzenia wspaniałego tygodnia
Magda

4 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystko zapisywać, mam mnustwo karteczek, które są wszędzie w mojej torebce:) taki notes to idealny prezent dla mnie:) Kolejna rzecz zrobiona przez Ciebie jest śliczna: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ! :)
      Wysłałabym go Tobie, ale ten konkretny ma już właścicielkę. Przypomnij się za jakiś czas, to zrobię dla Ciebie :* (a może na przyszły sezon prezentowy Ci się przyda ?) :)

      Usuń
  2. Uwielbiam tworzyć, jak i dostawać prezenty zrobione własnoręcznie. Piękny zimowy notes. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :)
      Dobrze, że są jeszcze osoby, które cieszą takie nietuzinkowe upominki :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...