Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 9 października 2017

Debiut w ramach nowego Design Team'u :)

 Nastał ten dzień, kiedy mogę zaprezentować Wam swoje pierwsze kartki
wykonane przy użyciu wspaniałości z paczki od Studio Forty :)

Wesołe jesienne karteczki były dla mnie oczywistym wyborem,
gdy zobaczyłam TE stemple !
Doskonale wiecie, że moją (ostatnio) ulubioną "zabawką" są akwarele.
W połączeniu z tymi stemplami to... istny szał !
Zabawa i dziecięca radość odnalezione w 100%

 Pierwotnie myślałam, że efekt spodoba się tylko milusińskim, ale....
teraz myślę, że nie tylko.
Mnie samej buzia uśmiechnęła by się, gdybym została obdarowana taką karteczką,
a Wam ?
Jak myślicie, poradziłam sobie z nowym wyzwaniem ?
  Więcej o tym, jakich dokładnie produktów użyłam napisałam TUTAJ :)

Serdecznie pozdrawiam
i życzę przyjemnego tygodnia !
Magda

8 komentarzy:

  1. Przeurocze :))). Na pewno każdemu, kto taką śliczną karteczkę dostanie, buzia się uśmiechnie od ucha do ucha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Bardzo cieszy mnie Twoja opinia, bo uśmiech na taką depresyjną aurę jest jak najbardziej wskazany i... chyba już wiem komu podaruję jedną z nich :)

      Usuń
  2. Śliczne, uwielbiam takie zwierzęce motywy takie delikatne. Słodkie po prostu. Otrzymując taką kartkę buzia sama się uśmiecha. Pozdrawiam zdolna dziewczyno Agnieszka8527

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko - dziękuję za tak miłe słowa :) Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  3. Po widocznych efektach da się zauważyć, że akwarelki Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...