Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 11 września 2017

Mediowe obrazki w jesiennych barwach :)


Jesień już puka do drzwi,
dobrze wiecie, że uwielbiam tą porę roku,
dlatego stworzenie prac w jesiennych barwach to była dla mnie czysta przyjemność.
W centralnym miejscu obu obrazków umieściłam idealnie pasujące
tekturkowe napisy z serii Happy Days.

Kolejny raz posiłkowałam się wszelkiego rodzaju mediami -
zabawa z nimi daje mi coraz większą frajdę!
Oprócz doskonale widocznych farb akwarelowych i mgiełek, użyłam białego gesso,
pasty strukturalnej, pasty śniegowej.
W roli dodatków świetnie spisała się tekturka falista, gaza i papier nutowy.

Baaaardzo jestem ciekawa czy widzieli byście u siebie na komodzie lun ścianie takie kompozycje
oraz która jest wg Was ciekawsza ?
Kwiatowa czy z łapaczami snów ?
 A początki wyglądały tak:


 

 Wykorzystane produkty:
Tekturkowe listki małe i duże
Stempelek listek
Border koronkowy z tekturki
Kwiaty papierowe
Dziurkacz tagowy
Farba metaliczna 
Papier z serii Uchwycone Sny
Gipsowe ornamenty ode mnie z bazarku

Pozdrawiam serdecznie
życząc wspaniałego, barwnego tygodnia :)
Magda


2 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...