Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 30 sierpnia 2017

Notesik kobiecy :)


 Właśnie rozpoczyna się moja tegoroczna współpraca z Wycinanką :)
Otrzymałam już swoją startową pakę cudowności (wkrótce Wam ją zaprezentuję)
i miałam okazję użyć pierwszych, nowiutkich wycinanek....
Powiem krótko - są obłędne !!!

Na pierwszy rzut poszło koronkowe, bardzo kobiece serduszko.
Gdy zabieram się do pracy, to albo mam z góry rozrysowany w głowie
(a nierzadko i na papierze) projekt, albo wyciągam wszystko i.... kombinuję :)
To taka ogromna radość tworzenia, którą da się poczuć jedynie wtedy,
gdy nikt niczego nie narzuca, nie poprawia po nas i nie zmienia.
Znacie to uczucie ?
Ja znam - to co wtedy wychodzi spod moich rąk, to zawsze coś niezwykle osobistego.
Coś co sama wymyśliłam, wykonałam i coś, po czego otrzymaniu sama bym się ucieszyła.

Zwykle podchodzę bardzo krytycznie do swoich prac,
ale gdy jestem z nich zadowolona, to moje szczęcie jest tym większe,
im większą swobodę, a co za tym idzie - frajdę, miałam przy ich tworzeniu.
Po bałaganie przychodzi czas na poukładanie wszystkiego w głowie i wykonanie :)
Tym razem powstał notesik do torebki.
Co Wy na taką jego odsłonę ?


Wykorzystane materiały:
Serduszko koronkowe - tutaj
Mini serduszka - tutaj
Tasiemki vintage - tutaj
Perełki w płynie - tutaj
Półperełki i kryształki - tutaj
Akwarele - tutaj
Naklejka LOVE (tył notesu) - tutaj
Złoty klips - Biedronka
Eco baza do notesu - zasoby własne

4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...