Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 15 czerwca 2017

Ślubny exploding box z motylkami :)

Sezon ślubny w pełni !
Jeszcze przed wyjazdem udało mi się skończyć kilka ślubnych,
pastelowych upominków.
Najbliższy mojemu sercu jest zdecydowanie TEN box.
Mam nadzieję, że Panna Młoda śpi już grzecznie przed tym ważnym dniem i nie dojrzy upominku przedwcześnie :)
***
Gdy zobaczyłam w sklepie tą mini-klatkę
już wiedziałam jak ją wykorzystam !
 Miały być motylki, miało być troszkę turkusu
- oto moja interpretacja motylkowego,
ślubnego pudełka pełnego niespodzianek. 
 Znalazło się w nim miejsce na życzenia,
kieszonka na pieniążki,
kartka z kalendarza i zakochana ptaszyna :)
Bardzo jestem ciekawa czy Wam również przypadło do gustu to moje maleństwo ?
 Wykorzystane w pracy papiery, kwiaty, dziurkacze 
znajdziecie na stronie dpCraft.

6 komentarzy:

  1. Idealna. I nic już nie trzeba dodawać. A sklep dpCraft jest świetny, same cudeńka można tam znaleźć. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo 😘
      Mają fantastyczne rzeczy w sklepie. To fakt 😁

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...