Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 20 lutego 2017

Pyszna pasta z avocado :)

 W ramach stabilizacji wprowadzam dotychczas wykluczone z diety produkty.
Radocha ogromna !
Tęskniłam już za pastą z makreli i owocem avocado,
dlatego to zieloniutkie cudo dzisiaj w roli głównej.

Przepis jest banalnie prosty i szybki do zrobienia.
Potrzebujemy (porcja na 2 osoby):
1 avocado
2 łyżki soku z cytryny
1 duży ząbek czosnku
1 pomidor
sól, pieprz do smaku
 Avocado wraz z przeciśniętym czosnkiem i sokiem z cytryny rozgniatamy widelcem,
doprawiając do smaku solą i pieprzem.
Dodajemy pokrojonego w kostkę pomidorka, mieszamy i... na kanapkę !

Gotowe, smacznego :)
Potem kawka i mamy gwarancję dobrego dnia !
 

4 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie, niemal żałuję, że nie przepadam za awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja uwielbiam zwłaszcza w połączeniu z czosnkiem, solą i chilli :)
      Na kanapkę, do sałatki - mniam !

      Usuń
  2. Muszę wypróbować, kiedyś jadłam dużo awokado, potem jakoś zapomniałam o jego istnieniu :o a jest przecież takie zdrowe...
    Kiedyś nawet udało mi się wyhodować małe drzewko z pesti awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo drzewko z awokado fajna rzecz :) ja uwielbiam, zdrowe, maślane, mięciutkie... - po prostu pycha!

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...