Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 19 grudnia 2016

Świąteczne odliczanie......

 Codziennie powtarzane w radio 10,9,8,7.... może bardzo, ale to bardzo irytować.
Zwłaszcza, gdy człowiek ma świadomość, że na 6,5 i 4 wcale jeszcze nie jest gotowy!

Od wczoraj jest już jednak jakby spokojniej.
Tydzień zaplanowany dzień po dniu, drzewko stoi ubrane, pozostaje mieć nadzieję,
że wszystko pójdzie zgodnie z planem.

Nie może być jednak za łatwo, więc tydzień zaczyna się od grypy.
Z czerwonego nosa nie przestaje kapać, kości bolą podobnie jak gardło i pulsujące zatoki.
Chemia do kubka, gorąca woda i.... dam radę !
Muszę !

Pierniczki, ciasto, śledzie w dwóch odsłonach, pierogi i zakwas na barszcz.
To moja działka w tym roku i... zrobię wszystko, żeby było smacznie.
Jeśli jednak choroba weźmie nade mną górę, to... mówi się trudno.
Ciasto zamówię w najlepszej cukierni, a pierogi kupię gotowe.
Rodzina zrozumie - tak myślę.

Tego Wam życzę na najbliższe dni - zdrowia,
zrozumienia (także dla samych siebie) i dystansu :)

A wczoraj taką oto bombeczkę jeszcze wyczarowałam.
Metoda decoupage, stary papier nutowy, dodatki z wycinanki :)

2 komentarze:

  1. Uroczo wygląda z tym wianuszkiem :)
    a Tobie zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mireczko, zdrówka potrzeba mi teraz najbardziej....

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...