Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 21 grudnia 2016

Nastrajamy się.....

 Gdy w domu zaczynają pojawiać się świąteczne akcenty i dekoracje
człowiek od razu czuje się inaczej.
W tym roku postawiliśmy na dużą choinkę, a nie jak w latach ubiegłych na małe drzewko.
 Ale na nią jeszcze przyjdzie czas, żeby Wam pokazać jak się prezentuje
<choć po cichu Wam powiem, że ja chyba pozostanę zwolenniczką tych mniejszych> :)
  Póki co świąteczne akcenty są już tu i ówdzie....
Wnętrze nabiera charakteru, a ja już nie mogę doczekać się sobotniego wieczoru, kiedy wreszcie usiądziemy wszyscy razem i... odetchnę z ulgą :)

Byle do soboty ! ;)
 


 
 

2 komentarze:

  1. Ależ u Ciebie klimatycznie. Uwilbiam biel i rustykalne akcenty. Az się prosi o ciepły kocyk, książkę, herbatę z pomarańczami i dobrą książkę lub świąteczne melodie w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro już ostatnie chwile w biegu i.... mam nadzieję na rozkoszowanie się dokładnie tym o czym piszesz :)
      Wspaniałych Świąt ! :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...