Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 13 grudnia 2016

Kolorowe Święta :)

 Otwarcie przyznaję się, że.... na 11 dni przed Wigilią jestem jeszcze w polu
jeśli chodzi o poczynania domowe.
Sporo pracy przede mną, żeby zaprowadzić nastrój Świąt- mam jednak ogromną nadzieję,
że uda mi się to w najbliższy weekend.
Tymczasem chcę Wam pokazać czym się zajmowałam, gdy nie myłam okien ;)

Otrzymałam taką oto, znaną wszystkim, lampkę z IKEA i zadanie, aby świątecznie ją udekorować.
Co myślicie ? Podobają Wam się takie użytkowe stroiki ?
 Mnie zdarzyło się po raz pierwszy dekorować lampkę, ale przyznaję,
że wygląda ona lepiej niż się spodziewałam ;)
Tak czy siak - ważne aby obdarowanej osobie sprawiła radość,
bo przecież takie jest zadanie prezentów !

Ściskam Was mocno ! :)
 
 

7 komentarzy:

  1. To jest post ku mojemu pokrzepieniu :)))) Właśnie zdjęłam firanki i zaaaabieram się za okna...
    Ja myślałam,że prawie wszyscy już tylko pierniczki pieką i śniegu wypatrują ;P A komodę - a jakże też pięknie mam ustrojoną- podobnie jak u Ciebie.Ozdoba świąteczna zwana lampą prezentuje się ślicznie- choć nie wpadłabym na to,że to lampa :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juuuu-huuuuu !!!! Cudownie, że nie jestem sama :) od razu raźniej kobiecie, która wie, ze inne też mają to szmaciane szaleństwo przed sobą ;)
      Lampka świąteczna już powędrowała do zamawiającej, a moja komoda czeka na moją wenę ;) hahhaha
      Może jutro ? ;)

      Usuń
  2. Piekna ta lampka. U nas jeszcze za bardzo planow na swieta nie ma, nie mowiac o samym sprzataniu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff no to kamień z serca :) w kółko powtarzam - "tylko spokojnie, tylko spokojnie...." ;)

      Usuń
  3. Ja też jeszcze daleko w lesie :P
    nie wiem kiedy okna umyję, bo temperatura cały czas poniżej zera...
    pierników napiekłam już 3 porcje, a ze dwie jeszcze przede mną, bo po poprzednich nie ma już śladu :D
    a dekoracja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, z tymi pierniczkami to już tak jest, jak nie ma cały rok, to nie ma, a jak się już upiecze, to znikają w niewyjaśnionych okolicznościach :)
      W niedzielę planuję ozdabiać lukrem te wyprodukowane tydzień temu przez nas :)

      Usuń
  4. Wspaniale udekorowana, połączenie piękna, ducha świąt i praktyczności. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...