Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 2 grudnia 2016

Choinkowe serdeczności i szybciutkie CANDY :)

Pomyślałam sobie, że skoro mamy już taki uroczy portal kominkowy,
to nasz pokój zasługuje na wyjątkową choinkę w tym roku.
Nie będą to pierwsze ręcznie wykonane zabawki na naszym drzewku,
ale z pewnością jedne z bardziej uroczych :)

Czekam na zamówione tasiemki w innych kolorach - m.in. czerwone i zielone,
a później biorę się za kolejne egzemplarze :)
Trzeba wygospodarować trochę czasu, kleju, stare książki z nutami i już !
Mnie totalnie zauroczył kształt tych serduszek.
Myślę, że fajnie sprawdzą się również w roli upominku.
Bo kto by nie chciał takiej bombeczki na swojej choince ?

A może jest tu ktoś, kto chciałby taką dostać ?
Czemu nie !
To świetny pomysł na przedświąteczne CANDY

Zapraszam do zostawiania komentarzy pod tym postem.
Macie czas do 09. grudnia - do północy.
Losowanie odbędzie się w weekend :)
Zwycięzca naturalnie będzie mógł wybrać sobie kolorek tasiemki :)

A więc, kto chętny ?
Podajcie dalej na FB i blogach, niech serdeczność dotrze dalej ! :)





3 komentarze:

  1. Ładne serduszka, a ta błękitna tasiemka, to zdecydowanie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne serduszka <3 oczywiście jestem chętna przygarnąć taką uroczą słodycz :)
    Banerek już u mnie świeci :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...