Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 11 października 2016

Ziiiimnooooo..... coraz bliżej Święta ;)


Oj czuć już mróz w powietrzu....
Sezon na wieczorny kubek gorącego mleka z miodem pod kocykiem rozpoczęłam.
A w międzyczasie działam działam :)

Naturalnie, że wycinankowo również.
Już za chwilkę wrzucę Wam coś pod ten kubek z mlekiem, a tymczasem - pierwszy śnieg.
W górach już spadł, a więc i na moją kamieniczkę troszkę też :)
Gotową do ozdobienia bazę znajdziecie > TUTAJ
Bardzo ona wdzięczna i przyjemnie się ja dekoruje.

Pierwsza świąteczna, barwna karteczka też już gotowa.
Robi się już troszkę magicznie, prawda ?

Kartka w świątecznych kolorach z akcentem w postaci uroczych śnieżynek wykonanych techniką embossingu na gorąco
przy wykorzystaniu stempla z kolekcji Very Merry.
Świątecznemu ptaszkowi towarzyszą życzenia "Wesołych Świąt" z tej samej kolekcji,
którą możecie w całości odkryć w Wycinance.

Pstryk !
Pozdrawiam z Dąbrowy Górniczej !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...