Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 26 kwietnia 2016

Taki numer mi Wycięli :)


Wciąż jeszcze nie mogę uwierzyć w fakt, że zaczynam fajną przygodę z Wycinanką :)

Ogromnym uśmiechem zareagowałam na maila od Pana Igora,
więc i na kilkutygodniową współpracę zgodziłam się z nieskrywaną radością!

Jednak nie obyło się bez zawahania...
Dlaczego ?
No cóż... daleko mi do dziewczyn z wycinankowego Design Team'u.
Po prostu...

Niemal natychmiast zaczęłam wątpić w swoje możliwości,
na szczęście dla mnie - w tym samym momencie - pojawili się bliscy,
którzy postawili mnie do pionu i przywrócili radość chwili :)

Tak czy siak - czuję się ogromnie wyróżniona i podekscytowana,
tym bardziej, że zaczynamy za moment, dosłownie ! :)

Dam radę przecież !
Może nawet kogoś zainspiruję, podsunę ciekawy pomysł ? 
Ha ! To lubię !

***

A co pierwsze na tapecie?
Wiosna i kolory !!!

Już za chwileczkę, za momencik... wszystko Wam pokażę :)
A teraz tylko tyle:



4 komentarze:

  1. Super!!!! Gratuluję Madziu! dasz radę, kto jak nie TY :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za wiarę i ciepłe słowa :-)

      Usuń
  2. Brawo Madziolku, na pewno zainspirujesz wiele osób swoimi pracami i dekoracjami. Czekam na pierwszą inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...