Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 6 grudnia 2015

Wyniki mikołajkowego candy :)


Był już dzisiaj u Was Mikołaj ?
Jeśli nie, to za chwilkę dotrze do jednej z Was !!!

Bo znane są już wyniki łosiowania !

Komu udało się tym razem ??
Do kogo uśmiechnął się los....

Was troszkę było, a łosiek tylko jeden.
I ten jeden, jedyny łosiu, przystojniak jakich mało trafi do......

Beaty Kolachy :)

Serdeczne gratulacje !
Łosiu już niebawem będzie u Ciebie !

Dziękuję Wam pięknie za tak liczny udział w zabawie 
i zapraszam do zaglądania na mojego bloga :)

8 komentarzy:

  1. Zazdraszczam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla Beaty i dziekuje za zabawe:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa, Gratulacje! A mikołaj, jak najbardziej był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za świetną zabawę. Zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :-)
    Dziękuję za miłą zabawę i przesyłam moc pozdrowień :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !!!! Dziękuję dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...