Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 2 grudnia 2015

Herbaciarki i szkatułka w stylu shabby chic :)


Ostatnio coraz częściej wracam do decoupage'u.
Na nowo zaczął sprawiać mi frajdę.
Ostatnio popełniłam kilka prostych herbaciarek i szkatułkę z ptaszkiem.

Delikatne, kobiece, niezobowiązujące.
Takie chciałam, aby były.

Herbaciarki wykonał sam Niebieskooki, ja tylko pomalowałam :)
Są już dostępne na moim bazarku.

A oto efekty naszej współpracy :)








PS Pamiętacie o zabawie ??
Jeszcze tylko kilka dni !!!


3 komentarze:

  1. sliczne te herbaciarki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, że Twój mąż umie zrobić takie rzeczy! To się nazywa współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobione kuferki i herbaciarki, ładna kolorystyka i wzory.
    Edyta
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...