Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 16 listopada 2015

Stroiczki, wianuszki, świeczuszki etc.


Zainspirowana pokazem florystycznym zabrałam się za takie oto wianuszki.
Radość ogromną mi przyniosło ich tworzenie
- tym bardziej - że znalazły już domki, do których trafią na stoły :)

Nie wiem czy jeszcze kilku takich nie zrobię, bo to nie tylko fajna ozdoba stołu czy drzwi,
ale również miły upominek dla kogoś bliskiego :)

A Wam ? 
Podobają się takie zimowe kompozycje ?








4 komentarze:

  1. Pewnie, że się podobają, kto nie uwielbia wianków w takim klimacie? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne, nastrojowe. Ja uwielbiam takie dekoracje i sama przymierzam się do zrobienia kilku świątecznych wianków.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają! Nie mają wszystkiego"napstrzone", są bardzo klimatyczne :) cudeńka!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...