Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 17 listopada 2015

Pyszne połączenie - czyli tańcowała dynia z kolbą :)


Czego potrzebujemy:

- ok 1,2 kg polskiej dyni pokrojonej w kostkę
- puszki kukurydzy
- małej cebuli
- 1 i 1/2 szklanki wody
- 3 łyżki soku pomarańczowego
- 100 ml śmietanki 30 %
- natki pietruszki 
- chilli w płatkach
- gałki muszkatołowej
- soli i pieprzu
- pestek i/lub orzeszków (ja wykorzystałam mieszankę z Bakallandu)


Do garnka wrzucamy przygotowaną dynię, odsączoną kukurydzę
oraz pokrojoną w kostkę cebulkę, a następnie zalewamy wodą.

Dodajemy sól i gotujemy na wolnym ogniu aż dynia zacznie się rozpadać.

Teraz kolej na resztę przypraw (trzy szczypty gałki, a chilli wg uznania) i sok pomarańczowy.
Dokładnie blendujemy na gładki krem.
Dodajemy śmietankę i mieszamy.

Podajemy gorącą z dodatkiem posiekanej natki pietruszki 
oraz pestkami / orzeszkami, które wcześniej fajnie jest podprażyć na suchej patelni :)



A taką fajną miareczkę wyhaczyłyśmy przedwczoraj z mamą w sklepie à Tab :) 


3 komentarze:

  1. Dzisiaj będę gotowała moją pierwszą zupę z dyni ! Twoja wygląda cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku po raz pierwszy jadłam zupkę dyniowa :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...