Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 11 października 2015

Otulania czas....


 
Nadeszła jesień. Nostalgiczny czas.
Czas ciepłych, intensywnych barw i zimnego wiatru.
Kiedy ciepłe szaliki i miękkie dzianiny w kolorze otulającej szarości królują na ulicach.
 
Kocham ten czas.
Po prostu.
 
Jak co roku potwierdzam, że jest to moja ukochana pora roku.
Kocham za kolory na drzewach, za długie wieczory, za kubek gorącego kakao.
 
Dzisiaj kilka migawek z naszego spaceru.
 
Łacia - jak zwykle - świetnie czuła się przed moim obiektywem :)





 
W lasku kolory jeszcze "nabierają mocy",
ale myślę że już za tydzień będą bardziej intensywne.
 
Oby było słonecznie i cieplej - chociaż w weekendy !


 
Miłego tygodnia !!!

 
 

3 komentarze:

  1. Ja też lubię, póki nie wieje i nie leje ;P Taki słodki pyszczek ma ten Twój psiaczek, no tylko przytulać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadeszła zima, tak krótko cieszyliśmy się złotą polską jesienią:( Niestety..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...