Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 5 października 2015

Albumy ślubne dla Rodziców - czyli moje weekendowe poczynania :)


Czasem, a może nawet całkiem często, los krzyżuje mi szyki.
Były plany na weekend za miastem, na chodzenie po lesie,
malowanie zaległych prac, a zostaliśmy w domu.

Tzn. nie całkiem, bo dzięki pięknej pogodzie,
to i rower zaliczony i długi spacer z psem po pobliskim "lasku".

Nie zmienia to faktu, że malowanie poszło w las,
a ja musiałam znaleźć sobie inne zajęcie.
Od dawna czekały na mnie albumy, które obiecaliśmy rodzicom.

Wreszcie miałam weekend w domku, w który mogłam się rozłożyć z całym tym majdanem
- a wierzcie mi, było tego od groma !



Siedziałam nad nimi od rana do nocy.
W niedzielę przyszedł czas na tzw. dopieszczanie.
Koroneczki, tasiemeczki etc.



To moje pierwsze takie albumy, ale mam nadzieję, że rodzicom się spodobają :)

Wykorzystałam przy ich tworzeniu wygrane w konkursie stempelki z Project Prezent







Pierwszy raz wykorzystałam również nagrzewnicę i pudry do embossingu -
super sprawa i zabawa !!! :)



Wierzę, że Rodzicom takie upominki z serca się spodobają
i chętnie będą do nich wracać :)























Miłego tygodnia !!! :)

7 komentarzy:

  1. Piękna
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te albumy! Ja też zrobiłam podobny ostatnio, ale z okazji 25lecia ślubu moich rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna pamiątka! Weekend był cudowny, ale po cichu zazdraszczam jednak możłiwości rozłożenia się z majdanem, bo mnie też czeka milion obiecanych najbliższym prezentów i nie mogę sie do nich jakoś zabrać - nie ma kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję !

    Mama już dzwoniła, że super, że bardzo jej się podoba :)
    ufff kamień z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, przede wszystkim GRATULUJĘ !!!!! I duuuużo szczęścia Wam życzę!

    A album prześliczny! Subtelny delikatny, romantyczny. Tylko Ty tak potrafisz! :)
    Ściskam mocno!.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...