Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Na co Ci ten płot ?


No bo kto normalny wyrywa z zarośli resztki spróchniałego płotu ?

Potem z pojedynczymi, brzydkimi dechami maszeruje przez wieś 
podpierając się nimi niczym kijkami do nordic walkingu ?

Na koniec przynosi do domu i z dumą ogromną rzuca na ziemię jak najlepsze trofeum....

JAAAAAAAAAAAAAA !!! ;)

Pomysł był prosty - wieszak na ścianę w sypialni.
Dzięki Niebieskookiemu prezentuje się tak:


 A w nagrodę dostał smaczniutki, bezowy torcik do kawy :)


Poszłam na łatwiznę i wykorzystałam gotowe spody bezowe.
Krem na bazie mascarpone i śmietanki 30%. 
Troszkę cukru i świeże owoce :)

Szybkie i pyszne !

Dobrej nocki :)

16 komentarzy:

  1. Z takimi sztachetami, to ja zawsze i wszędzie, i też z dumą :) Finisz rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D świetny opis :)
    Nie dziwie sie, ze deski tak Ci się spodobały! Wieszak prezentuje sie rewelacyjnie, miałaś super pomysl :) ja dzisiaj z praktyk wzięłam mini paletę z ladnego drewna, byly na niej jakies foldery reklamowe... Uznalam, ze skoro nikomu sie nie przyda, to ja ją chetnie wykorzystam :) i wiozlam ją zadowolona autobusem przez cale miasto :p

    A bezowy torcik wygląda obłędnie... Uwielbiam takie ciacha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sztachety w roli wieszaka prezentują się świetnie!
    No i ta beza taka kusząca;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz wprawne oko, że widząc takie dechy wiesz od razu co z nich zrobić:-) pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę się torcikiem poczęstować? Czy PAN MĄŻ wszamał cały?
    A co tam jak tak, zasłużył! Wieszaczek pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dechy swietne , a torcik na pewno pycha

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt to mieć wizję :)))) Wyszło super!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak,nikt "normalny" nie pokusiłby się na stare dechy ;p To tylko my mamy takie zboczenia ;p
    Świetny wieszaczek zrobiłaś,bardzo mi sie podoba nowa wersja starych dech !
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, klimatyczny wieszak. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolny Niebieskooki:) Wyszło elegancko. Drewno może mieć wiele wcieleń przez to że ma duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne dechy, uwielbiam takie stare drewno. Świetny pomysł z ich wykorzystaniem.
    Torcik wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu to ja chyba przeszukam sobie okolicę :D Ewentualnie rozbiorę stodołę :P
    Dla mnie bomba, cudo i w ogóle pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu dużo pisać zbieractwo i recykling masz we krwi:) haha:) świetny pomysł:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...