Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 10 czerwca 2015

Najpiękniejsze wakacje

 

Wróciliśmy już chwilę temu, chociaż ja głowę wciąż mam jeszcze TAM !
Było pięknie, bajkowo wręcz.
Toskania i Umbria nas zauroczyły ! Już marzymy o powrocie !

Tyle zobaczyliśmy, tyle przeżyliśmy - piękne wspomnienia, piękny czas.

Zamierzam zabrać Was tam w krótką podróż, ale potrzebuję czasu, by wyselekcjonować coś spośród blisko 1300 zdjęć. 

Dzisiaj dosłownie próbka tego co mogłam zobaczyć przez te kilka dni we Włoszech :)














Kupiłam tam też koraliczki i od razu powstało kilka bransoletek wakacyjnych,
które znajdziecie już na bazarku :)







Pozdrawiamy gorąco !!!




8 komentarzy:

  1. Prawda, Toskania jest piękna... byłam 3 lata temu i mam nadzieję kiedyś wrócić :) super, że wakacje Wam się udały! Czekamy na więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, ależ zazdroszczę! Włochy to moje marzenie. Chociaż priorytetowym marzeniem powinno być uzbierać kasę, by się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Bardzo chciałabym odwiedzić Toskanię, to jedno z moich podróżniczych marzeń. Cudne zdjęcia i klimatyczne zdjęcia. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachniało wakacjami - a włoskie lody najlepsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...