Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 28 lipca 2014

Z połączenia lata, radości, rzemyka i koralika... :)


No i już po urlopie..
Powiem tylko, że było wspaniale.
Pogoda nam dopisała, naładowaliśmy akumulatory i odpoczęliśmy od prozy dnia codziennego.


Dla siebie przywiozłam morski skarb - co prawda nie z naszego morza,
ale cóż... urzekła mnie ta rozgwiazda :)

***

Czas wrócić do rzeczywistości.
Ale ale... przywiozłam ze sobą (oprócz rozgwiazdy i wspaniałych wspomnień) kilka nowości, 
które już są dostępne na moim bazarku :)


Oto one:


To takie dwa w jednym - połączenie bransoletki z rzemyka z bransoletką z koralików :)
Pięknie prezentują się na dłoni :)


Występują w bardzo słonecznej, letniej i energetycznej kolorystyce.
Zapraszam zatem do oglądania ! :)


A już za kilka dni podzielę się z Wami swoimi cudownymi wspomnieniami,
zdjęciami miejsc, w które warto zawitać i wiele, wiele więcej :)










5 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczne bransoletki, potrafią zauroczyć:)
    ..jedną z niezmiennych cech urlopu jest jego przewidywane zakończenie ..które nijak się nie da wydłużyć;)) ehhh....
    ..ale rzeczywistość PO też jest interesująca jak się jej tak przyjrzeć:)))
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne bransoletki :)) i cieszę się ze urlop udany , ja mam go jeszcze przed soba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)

    Aguś - zazdroszczę :) ahhhh piękny to czas !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje "wyroby" są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Opalona rączka. Rozumiem, że urlop był udany!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...