Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 2 lipca 2014

Jak doczyścić nasze ulubione, emaliowane naczynia ??


Wiele z Was je uwielbia równie mocno jak ja.
Są piękne, trwałe i stylowe - naczynia z emalii.

Jednak jak na wszystkim - po pewnym czasie pojawiają się na nich oznaki użytkowania.
Przebarwienia, otarcia, osady etc.

Próbowałam gotować sodę z octem, kwasek cytrynowy i inne...
Ale najskuteczniejszym sposobem na doczyszczenie 
moich emaliowanych garneczków okazał się sposób na gąbkę z mleczkiem czyszczącym typu Cif :)

Mikrogranulki ładnie ścierają osady i garnek jest jak nowy. 
TADAM !


Później wystarczy dokładnie, kilkukrotnie wypłukać garnek
lub nawet koniec końców wygotować i...
może nam służyć kolejne, długie miesiące :)



5 komentarzy:

  1. Cholerka, mimo wszystko Cifem chyba bym się bała. to jednak garnki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do odważnych świat należy ! ;)
    A tak serio serio - to wystarczy je dokładnie wypłukać, a później jeszcze zagotować w nich wodę i gotowe :)
    Lepsze to niż choćby nabłyszczacze do zmywarek, których warstwa zostaje na talerzach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od dawna tak czyszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł :)
    Ja też chyba po czyszczeniu wrzucę je do zmywarki,bez nabłyszczacza ;), żeby właśnie dobrze je opłukać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko po czyszczeniu Cifem tworzą się rysy na emalii i garnki jeszcze szybciej zachodzą.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...