Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 24 czerwca 2014

Migotki i błyskotki :)


Która z nas nie lubi błyszczeć ?
Kobiety to sroczki, więc tym razem dostałam zamówienie 
na migoczące w słońcu bransoletki ze szklanych, szlifowanych koralików.


W kolorze szampana z zawieszką z bliźniakami (pokrytymi 24k złotem).


Przydymiona, popielata z czarnymi akcentami.



Dodatkowo powstała nieco egzotyczna 
bransoletka ze szlifowanych szafirów i akwamarynu (dostępna TU).



Pierwszy raz wykonałam też komplecik z akwamarynu brazylijskiego.
Bransoletka i pasujący do niej breloczek :)


Podoba się Wam taki zestaw ?


2 komentarze:

  1. Piękne :) Uwielbiam błyszczeć, ale mam sprecyzowane wymagania (ostatnio) i nie mogę znaleźć niczego, co chociaż trochę wpasowałoby się w moje obecne plany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli tylko potrafię, chętnie spełnię Twoje oczekiwania :) tylko musiałabym znać więcej szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...