Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 28 maja 2014

Domowe SUSHI :)


 Ostatnio wpadł do nas Kamil, zaproponowałam mu kilka dni wcześniej wspólne robienie sushi 
- bardzo chciałam zobaczyć jak się je robi i.... 
tak zaczęliśmy razem komponować różne maki, uramaki czy jakoś tak ;)

Kamil poinstruował nas jak należy zacząć, 
a wypełnienia "roladek" komponowaliśmy już według uznania.

1. Mata bambusowa + glonik + ostudzony ryż doprawiony solą i octem ryżowym


2. Ułożenie składników według uznania 
(wykorzystaliśmy mini kukurydzę konserwową, ogórka zielonego, 
wędzonego halibuta/łososia lub anchois, paprykę czerwoną, kawior wasabi, 
czarny i biały sezam, ruccolę, paluszki surimi i pastę wasabi)




3. Zawijamy ładnie i silnym uściskiem formujemy roladkę :)


Kroimy na kawałeczki i... gotowe !


Obowiązkowo serwujemy z sosem sojowym oraz imbirem :)


Było pysznie :) Myślę, że jeszcze nie raz się skuszę....
Dzięki ogromne !





5 komentarzy:

  1. Uwielbiam sushi i domowe wersje są równie pyszne :)
    Planuję zrobić sushi w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ! A jeszcze nigdy w domu nie robiłam ;) aż ślinka mi leci ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sushi niekiedy jadam... Moja córka też mi kiedyś zrobiła... Gratuluję opanowania nowej 'sztuki' :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ale smaka mi narobiłas , sama to nigdy nie robiłam i nie wiem czy się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie:) Musze się wreszcie zebrać i je zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...