Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 14 lutego 2014

Zrób sobie prezent !


 Dziewczyny - idzie wiosna, czuję to !
Nie zgadzam sie na żadne powroty zimy o nie !
Ba ! Obie z Łatką się nie zgadzamy !
Mamy dosyć tej mokrej, błotnistej ziemi, 
chcemy trawki zielonej i suchego chodniczka na spacerkach !
Słońca, słońca i wyższych temperatur !

Kto podpisuje się pod naszą petycją ?


 Tymczasem zapraszam Was serdecznie na swój bazarek.
Znajdziecie tam wiele nowości w sam raz na prezent 
dla bliskiej osoby jak i dla siebie samych :)


Nowe wzory i kolory.
Bransoletki, które niezwykle pięknie prezentują się na kobiecych nadgarstkach :)


 Na każdy dzień i okazję.
Polecam !


Dostępne od zaraz >> TU




 



2 komentarze:

  1. Ja też wyczekuję wiosny i zamówiłam pastelowe jadeity :) Twoje szarości i róże są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. to rezerwuję błękitną chmurkę. jutro skrobnę mailika.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...