Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 26 stycznia 2014

Pastelove natchnienie :)


Choć za oknami biało i tak naprawdę dopiero teraz można mówić o tegorocznej zimie, 
to właśnie z tęsknoty za wiosną powstał taki zestaw bransoletek.

Na Waszych blogach widuję coraz częściej wiosenne kwiatuszki 
- hiacynty, szafirki, żonkile, tulipany... Wszystkie w radosnych pastelach :)
A u mnie róża - miętowa, urocza...
Chyba chciałabym już wiosnę, jak dla mnie zima przegapiła swoje 5 minut
i nie miałabym nic przeciwko, żeby już sobie poszła ;)


Pozdrawiam serdecznie i cieplutko, bo z kubeczkiem gorącej herbaty z cytryną :)


4 komentarze:

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...