Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 3 stycznia 2014

i po Świętach... (post zaktualizowany)


Zleciało - jak zwykle - za szybko. 
Nie wiedzieć kiedy minęły - najpierw Święta, potem rok zmienił cyferkę na 4 i...
Znów zaczynamy od początku :) styczeń, luty, marzec....

Jednak już doroślejsi i bogatsi o pewną wiedzę, którą warto wykorzystać w kolejnym roku.

Może to i dobrze, że startujemy od początku ?
Taka czysta karta, którą można zapełnić nie tyle obietnicami czy postanowieniami, 
co dobrymi uczynkami, uśmiechem, miłością i szczęśliwymi chwilami.

Ciastek na dobry początek roku, z cyferką 7 - moją najszczęśliwszą, więc.... musi być dobrze !
A może nawet podwójnie  ?
W końcu 14 to.... 7 x 2 !!! ;)

Tej wersji się trzymajmy !
Niech będzie podwójnie wspaniały ten rok !


Ciasteczek w eleganckim pudełeczku, to prezent od Ewy - dziękuję Kochana !
Jest rewelacyjny !

A pochodzi z Cookiland'u
Jeśli lubicie ciasteczka lub po prostu nie macie pomysłu na ciekawy, inny niż wszystkie upominek, to.... 
naprawdę warto tam zajrzeć :)
Gwarantuję, że każdy znajdzie tam coś dla siebie :)

 ***

 Na koniec babeczki - magdalenki z budyniem domowej roboty...
zostałam ostatnio nimi oczarowana przez Anię.
Są obłędne !
Aniu podeślij proszę przepis, żebym mogła podzielić się nim z innymi 
- nie możemy przecież innych pozbawiać takich pyszności ! :)


Wspaniałego weekendu !
Macie już jakieś plany na najbliższe 3 dni ?

***

Mam już dla Was przepis na te wyśmienite Magdalenki !

Oto on:

2 jaja
2/3 szklanki cukru (ja daję mniej)
szczypta soli
1 łyżka mąki ziemniaczanej
nasionka z jednej laski wanilii (lub kilka kropel ekstraktu waniliowego)
skórka z połowy cytryny
3 krople soku z cytryny
ok 1 szklanki mąki + 1 łyżeczka proszku do pieczenia (najlepiej dosypywać powoli, żeby ciasto nie wyszło za gęste, bo później ciężko wymieszać z ubitym na sztywno białkiem :))
120g masła

Masło rozpuścić, z żółtek i cukru zrobić kogiel-mogiel dodając od razu wanilię i skórkę z cytryny -im dłużej się miącha tym lepiej :) 

Później powoli, stopniowo dodawać przestudzone masło i jak się zrobi ładny kremik dodać mąkę :) 
Na końcu bardzo delikatnie wmieszać ubite z solą i sokiem z cytryny białka.
Całość wstawiamy do lodówki tak na godzinkę, dwie :) ( bez lodówki tez wychodzi ;) )
Pieczemy na rumiano w temperaturze 190 stopni :)

Po ostygnięciu dekorujemy przestudzonym budyniem utartym z masłem oraz groszkami czekoladowymi.

Smacznego! :*


6 komentarzy:

  1. cudna siódemeczka ... dużo zdrówka życze i wszytkiego co najlepsze na ten nowy rok pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ta siódemeczka przyniosła nam szczęście :) Widzę że nowy rok rozpoczynamy na słodko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne ciasteczko :D Siódemka to i moja cyfra...urodzenia :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak!!! - Koniecznie przepis na te babeczki z budyniem!!!! Czekam i pozdrawiam Noworocznie:)) Julita.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo szczęścia w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...