Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 8 grudnia 2013

W przedpokoju...


Pomału wychodzę na prostą jeśli chodzi o szykowanie się do Świąt :)
Mieszkanko odświeżone, udekorowane, kończę swoje malowanki 
i pomału planuję zabrać się za pichcenie tego, co można już zrobić wcześniej... 


Już w przyszły weekend skoczymy do szkółki po drzewko bożonarodzeniowe :)

Tymczasem dekorowałam wianuszek ze sztucznego igliwia.
Ten, który dostałam od mamy.
Pamiętacie jak pokazywałam Wam m.in. swoje łupy z IKEA?

Wianuszek zagościł na drzwiach wejściowych:


Dodałam do niego również ikeowskie muchomorki i lampki - śnieżynki na baterie 
(schowane z tyłu za gałązkami, widać je tylko wieczorem, gdy wianuszek się podświetli).


Zestaw szklanych bombeczek wypatrzyłam w TK Maxx'ie - za niecałe 20 zł.
Prawda, że urocze ?


O tym jak udekorowałam pokój dzienny napiszę w kolejnym poście.
Są nowości, ale nie zabrakło także sprawdzonych dekoracji :)


Pozdrawiam niedzielnie !!!
Magda



5 komentarzy:

  1. Piękny !!! i jaki praktyczny bo nie osypie się z igiełek. Też takiego szukałam w Ikei w Katowicach ale niestety chyba się spóźniłam.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okres przedświąteczny jest chyba najlepszym czasem:) przynajmnije dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombeczki są świetne- uwielbiam takie w stylu retro:) A muchomorek skradł moje serce:) Chyba zgapię i uszyje sobie takiego jeśli można:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wianuszki i wieńce. bardzo świąteczny.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...