Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 15 października 2013

Wieszaczek na klucze w stylu shabby chic :)



Wieszaczek od początku do końca wykonany przez NAS :)

 

Czyli kolejna rzecz, z której oboje jesteśmy bardzo dumni
- tak z siebie nawzajem hahaha

***

Niebieskooki zrobił projekt, wyciął z drewienka, 
a ja pomalowałam i ozdobiłam metodą decoupage :)


Na koniec wkręciliśmy haczyki i ... gotowe :)


Oryginalny i niebanalny klucznik może zawisnąć w przedpokoju.


Mam nadzieję, że Wam się podoba ?
Ja z ciężkim sercem puściłam go w świat :)


Moje Kochane - ostatnio dostałam od Was tyle cudownych 
i budujących wiadomości/komentarzy :)
To mnie niesamowicie motywuje !
Nawet gdy kapie z nosa, człowiekowi chce się żyć i tworzyć :)

Dziękuję Wam po 100kroć :)

mua mua !


10 komentarzy:

  1. Wieszaczek pierwsza klasa, cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kluczyk na klucze :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny delikatny , zdrówka zyczę !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kształt :) kwiatki nie są moim ulubionym elementem ale shabby bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszedł, bardzo delikatny, klimatyczny, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Wasze wspólne dzieło :)
    Całuję ogromniaście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) i my dziękujemy za to, że jesteś :)
    Fajowski ten klucznik!:) Spodobał się:)
    Zapewne tam, gdzie zawiśnie będzie emanował dobra energią,
    bo to, co z przyjemnością stworzone tak ma:))

    Pozdrawiam
    Kamila:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...