Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 24 września 2013

Tea House - jak herbatka, to z kolorowego domku :)


Taki domeczek zmalowałam w ostatni weekend :)
Projekt i wykonanie surowego domku należy do Niebieskookiego.

Wiedziałam, że ma to być prezent dla pogodnej nastolatki, która przyjechała 
z Niemiec w ramach szkolnej wymiany językowej.

Bez zastanowienia sięgnęłam po białą i czerwoną farbkę, a skoro to domek na herbatę,
to idealnie wpasowały się tutaj soczyste truskaweczki :)


Nastolatki lubią owocowe herbatki - zwłaszcza na jesienne wieczory :)
Mam nadzieję, że dla tej herbaciarki znajdzie się miejsce w kuchni.


Pozdrawiam i życzę Wam duuuużo słoneczka 
- mnie właśnie grzeje w plecki :)


21 komentarzy:

  1. Domek jest cudowny, bardzo zdolnego masz męża.
    Czy robisz na zamówienie takie domki?
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój drugi taki domek, ale znajomi już zamówili, bo się spodobał, więc chyba zaczynam produkcję przedświąteczną ;)

      Usuń
  2. To też taka latarenka? Prześliczny jest ten domek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek jest drewniany, więc świeczuszkę bałabym się tam wstawić, ale może jakiegoś małego LED'a ? :)
      Czemu nie !

      Usuń
  3. Piękny! Motyw z truskawkami jest po prostu przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały projekt !!! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna oryginalna herbaciarka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieskooki niech zakasywuje rękawki i robi wspaniałe domki herbaciarki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek śliczniutki i ...zazdroszczę Ci TAKIEGO zdolnego Niebieskookiego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny domek no i pomysłowy :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać duszę artysty! :) Te truskawki są po prostu urocze. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, taki patriotyczny dosyć :) Na pewno będzie świetną ozdobą w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uważam, że to genialny pomysł i wiele osób baardzo by uciesył taki prezent na święta :) wiec może rozpoczniesz przedsiwateczną produkcję na serszą skalę dostępną na HandMade? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już trochę zamówień - głównie od rodzinki, nie wiem czy się z nimi uporam, jeśli tak, to pewnie wrzucę coś na HandMade :)

      Usuń
  12. Oj sama chętnie zostałabym właścicielką takiego cuda,świetny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...