Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


piątek, 9 sierpnia 2013

Różana szkatułka :)


 
Różana szkatułka na biżuterię powstała na zamówienie :)

Jest delikatna, kobieca i czeka na błyskotki, które już niebawem w niej zamieszkają !


Wykorzystana serwetka:


Przy cieniowaniach niezastąpiona okazała się rosier :)

 
Gotowa szkatułka w słonecznych promieniach prezentuje się tak:





Pragnę się z Wami podzielić radosną wiadomością :)
Otóż w konkursie Werandy wygrałam nagrodę redakcji 
i jedziemy z Niebieskookim na Mazury !
Wspaniały weekend spędzimy w Siedlisku Sętal :)

Tzn. mam nadzieję, że będzie wspaniały...
W takich okolicznościach przyrody musi być !



Więcej zdjęć i wrażeń po powrocie :)





13 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej !
    A szkatulka śliczna :) Delikatna, nie przesadzona, super wykonana :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka wygląda nie pozronie, ale na szkatułce super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo kuuurcze, ale macie fajnie :) gratuluję! wygrana ekstra.

    a szkatułka mistrz.
    niby taka prosta i skromna, ale ma w sobie słodycz 100 litrów miodku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkatułka cudna a wyjazdu zazdroszcze,wyszalejcie sie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyskotki właścicielki muszą być bardzo szczęśliwe, że mogą zamieszkać w tak uroczej i romantycznej szkatułce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna szkatułeczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego weekendu M7:) faktycznie w takich okolicznościach przyrody musi taki być:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Następna cudotwórczyni, szkatułka jest obłędna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bede czekac na zdjecia z tej wycieczki , zapowiada sie interesujaco.
    Szkatulka jest bardzo urocza,ma klimat romantyczny.
    Serdecznosci sle!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyszłam i tu zobaczyć, no piękna szkaułeczka wyszła, pozdrawiam serdecznie
    jola2243

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze! nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować! SUper!
    A szkatułak jest prześliczna! mam nadzieję, że kiedyś zorganizujesz dla takich jak JA jakiś mały kursik decoupage;) bo wychodzi CI to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiałam wierzch osobiście,macałam więc wiem jakie to cacuszko.Ale spód i tak wolałabym ciut ciemniejszy...ale o gustach się nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...