Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 4 lutego 2013

DIY - wianuszek krok po kroku :)

 
Dzisiaj mam dla Was szybki kursik pt. "jak zrobić wianek na drzwi lub ścianę" :)
 
***
 
Przygotuj:
  • styropianową obręcz,
  • klej (najlepiej Magic),
  • igłę i nitkę (opcjonalnie),
  • szpilki, 
  • nożyczki, 
  • kolorowe materiały, tasiemki, koronki i czego dusza zapragnie :)
 

 
Materiały tniemy na w miarę równe, długie pasy:
 



Nie żałujemy kleju, który nakładamy na tylnej, płaskiej części obręczy i przyklejamy koniec materiału. Zaczynamy go okręcać wokół naszego kółeczka :)
Koncówkę materiału również przyklejamy z tyłu i zaczynamy z kolejną... itd. itd.
 
 

 
W efekcie otrzymujemy owinięty materiałem w jednolitym kolorze wianuszek:
 

 
Przystępujemy do ozdabiania. Bedą potrzebne szpilki, paski innegto materiału, koronki, tasiemki etc.
Mocujemy je do styropianowej bazy przy użyciu szpilek.
 

 
Opcjonalnie - szyjemy serduszko/kwiatuszka, którego wypełniamy watoliną.
 

 
Dodajemy jeszcze kilka pasków kolorowego materiału, ozdobną kokardkę i ... gotowe ! :)
 

 
A oto efekt naszej pracy:
 


 
Można też wykorzystać do ozdabiania materiałowe róże - TU jest kursik jak można takiego kwiatuszka zrobić w domu :)



Pozdrawiam Was serdecznie :)
 
 


 
Miłego tygodnia !
 



14 komentarzy:

  1. Z sercem, idealny na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Barzdo ładny i prosty do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na przemiły przedmiot. Pięknie się u Ciebie prezentuje. Dziękuję, że podzieliłaś się z nami pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny wianszek,delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :)
    Szkoda, że wcześnie nie wrzuciłaś kursika, bo właśnie zrobiłam swój i nie wiem gdzie go teraz powiesić bo nie wiem czy na drzwi pasuje ;) ale nic, zrobie taki następnym razem :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wianuszek :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory tkanin <3 idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszek cudowny i te tkaniny piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za fajny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,
    Wytypowalam Twoj blog do wyroznienia,zapraszam do mnie po szczegoly.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Tysia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...