Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 5 września 2012

Słodkości idealne :)

 

 
To właśnie pomyślałam, gdy zobaczyłam te piękne, kolorowe, boskie fotografie.
Przecież to dzieła sztuki !
Nie miałabym sumienia ich zjeść, a z drugiej strony.... jak się powstrzymać ?
 
Nie znam kobiety, która nie marzyła choć raz o tym by stworzyć własnymi rękoma tak piękne babeczki, ciasteczka, torty etc.
 
 

 
Dzisiaj chciałam podpowiedzieć gdzie znajdziecie przepis na lukier idealny, wiele dekoracyjnych inspiracji, najsmaczniejszy biszkopt, krem do babeczek itd.


 
Dzięki mojej koleżance trafiła w moje ręce gazetka tyleż piękna co pożyteczna :)
Nie mówię, że uda mi sie zaraz wyczarować takie bajkowe ciasteczka, ale.... z pewnością niektóre z patentów są do wykorzystania i warte zapoznania się z tajnikami cukiernictwa.
 
 
 
Taką babeczkę jak na zdjęciu poniżej chyba jestem w stanie zrobić :)
 
 
 
 
Kwiatuszki trzeba potrenować ;)


..oby cierpliwości starczyło ;)


 
Motylki sa do zrobienia !
Przepis na ciasto jest w gazetce i na lukier i pokazane jak nakładać (już widzę jak mi się ręce trzęsą i wychodzi mój pierwszy krzywulec, ale co tam! Praktyka czyni mistrza !)
 
 
Foremki były dołączone do gazetki, podobnie jak tekturowa paterka do złożenia - kracista, różowo-biała :)
 
 
No bo kto by się nie skusił na takie babeczki !?
 
 
Dekoracja ciast - to źródło tych fotografii, inspiracji i pomysłów. 
Na ich stronie jest jeszcze więcej zdjęć i szczegółów, a gazetki są pewnie jeszcze w kioskach (4,90zł)
 
Dlaczego o tym piszę ? :)
Bo wiem, że sporo z Was lubi pichcić i piec i ozdabiać i fotografować wszystko później - zupełnie jak ja :)
 

 

13 komentarzy:

  1. :)aż się usmiechnelam czytajac pierwszy akapit, moja najlepsza przyjaciołka w markecie gania za czesciami do samochodu a ja za patelniami, wiec nie wszystkie kobiety marza o pichceniu:P a le istotnie takie cuda aż chce sie robic, ostatnio zastanawiam sie nad warsztatami z dekorowania tart i cupcakes:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahaha..... no tak, może automaniaczki nie lubią garów, ale ! znam takie co jedno i drugie cudownie godzą :)

    W końcu torty w kształcie sportowych samochodów też powstają ;)

    W blogowym świecie nie spotkałam jednak osób, które nie chcą stworzyć czegoś wyjątkowego, od początku do końca własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne i takie smakowite ,az slinka cieknie , a gazetke widziałam w kiosku chyba się na nia skusze )
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Również bardzo polecam, tym bardziej,że na takie cudeńka można patrzeć, patrzeć ... bez końca;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jednak chyba nie przepadam za takimi strojnymi ciastami :) wolę te swojskie, w naturalnych kolorach i i formach :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje Candy :)
    http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/2012/09/urodzinowe-rozdawnictwo-u-wiewiorki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie kolorowe i smakowite zdjątka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, weszłam do kiosku, to Pani już nie miała i nie pogłębiłam tematu, a powinnam była! Dziś jeszcze raz zapoluję!:)
    Buuuziam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jaki ten blog cudny. Zapraszam Cię do mnie:). Będzie mi miło. Pozdrawiam cieplutko Aneczqa

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ta gazetke od razu kupiłam i kupiłam jeszcze "ale pycha" jakoś tak sie nazywa kosztuje 6.9 zł a kupiłam dlatego ze były sylikonowe foremki do babeczek ... na pewno w najbliższym zcasie je wykorzystam pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. ciesze sie ,ze do mnie zajrzałas...bo ja ostatnio skasowałam sobie liste blogów...i nie do wszystkich moge trafić:))...ale piękności są już w twoim domku....a gazetka śliczna...rozejrzę się w kioskach:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze że w oko nam sie rzuca róż:))) Ja też kupiłam pierwszy numer z tego cyklu i musze powiedzieć że pięknie zdjecia, szykują się fajne prezenty wiec zamówiłam całą prenumeratę.
    Moja córka jest w naszym domu specem od pieczenia wiec dla niej był ten zakup. Juz nam upiekła biszkopta z malinami właśnie z tych przepisów i wyszedł przepyszny , także polecam kolejne numery bo to nie tylko ładne obrazki ale "zjadliwe przepisy":)))

    OdpowiedzUsuń
  12. oj też się skusiłam na tę gazetkę ze względu na piękne zdjęcia, jak i cudne foremki
    i też jak Paulina dokupiłam gazetkę z silikonowymi foremkami :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...