Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


wtorek, 25 września 2012

przygotowania...

 
W sobotę zorganizowałam urodzinową kolację dla swojej najbliższej rodziny - byli rodzice z siostrą oraz dziadkowie.
 
Postawiłam na klimat jesienny :)
 
 
Mimo zapowiadanego deszczu ostatni dzień lata był słoneczny i ciepły. Udało mi się cyknąć kilka zdjęć przed przyjściem gości.
 

 
Stół nakryłam dość prosto, ale nie jest duży i obawiam się, że więcej elementów mogłoby go przytłoczyć.
 

 
 
Kolacja udała się wspaniale, jedzonko chyba smakowało, bo zjedzone zostało wszystko (część nawet została zabrana na wynos ;))
 
W menu było tagiatelle molto bene i/lub karkóweczka z cebulką i pieczonymi ziemniaczkami w ziołach, a na deser śliwki zapiekane pod kruszonką z lodami waniliowymi :)



W piątek dotarła też zamówiona przeze mnie półeczka, której miejsce jest teraz na blacie pod meblami :)
 

 
Bardzo ją lubię, bo to jeden z zakupów "mieszkaniowych", który najbardziej mnie cieszy :)
 



Na zdjęciu poniżej widać cudownej urody ramkę na cztery fotografie - to kolejny leśny prezent - tym razem od Zielonki która podarowała mi też cudowną podusię :) idealnie pasuje do mojej sypialni ! Dziękuję !
 


 
Było słodko i malinkowo :)
 


 
Ostatni rzut oka na stół i lecę otworzyć drzwi gościom :)

 
Szykuję się pomalutku na fotorelację z lasku i naszego babskiego spotkanka :)
Oj działo się działo !
 
A prezentów mi tylko przybyło po sobotniej uroczystości, więc wciąż będę je dawkowała (chyba przez cały kolejny rok, aż do września ;))
 
 


 
Przesyłam uściski !
 
 
 


19 komentarzy:

  1. Lubię takie klimaty jak u Ciebie..Jasniutko,ślicznie,elegancko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje gniazdko wygląda wspaniale! Zazdroszczę! Zwłaszcza tej ławy z pierwszego zdjęcia! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnościa tu powracam , masz piekne mieszkanie i jeszcze potrafisz o nie zadbać , pracując nad wszystkimi szczegółami , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wszystko zrobiłas , tylko ilość miejsc mi cos nie pasuje , ;) na pewno sie wszysscy zmieścili ;)?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha spryciula... zmieścili zmieścili... dwa nakrycia były ukryte ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia, jakie piękne wnętrza :) Uwielbiam tutaj zaglądać, ponieważ ze wszystkich Twoich poczynań, dekoaracji emanuje takie ciepło i gust :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie Ci to wyszło. Nie mogę się napatrzeć. Marzenie. Po prostu cudownie. To są moje klimaty. Stół wygląda po prostu APETYCZNIE.
    Pozdrawiam Cię gorąco.
    Molucha

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tu u Ciebie, oj pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  9. i co tu jeszcze można napisać Madziu? przyłączam się do zachwytów dziewczyn:) buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała kuchnia, pięknie u Ciebie w ogóle :) póleczka super.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała kuchnia, pięknie u Ciebie w ogóle :) póleczka super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gości przywitałaś pięknym domkiem:) a półeczka faktycznie śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kuchnia !! Czy możesz zdradzić gdzie kupiłaś tą półeczkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie :)
      Półeczka znaleziona na allegro :)

      Usuń
  14. Ale pięknie u Ciebie...podpatrzyłam Twój rewelacyjny pomysł na drzwi...i w końcu zabrałam się za moje...niebawem będą gotowe:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...