Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


środa, 23 maja 2012

Koniec ! :)

Remont właściwie dobiegł końca, panowie się spakowali, zabrali swoje rzeczy i... teraz czeka mnie sprzątanie.

Może nie powinnam pokazywać zdjęć przed, ale nie wiem kiedy dojdę do siebie i kiedy ogarnę mieszkanie (troszkę się pochorowałam) na tyle by zrobić zdjęcia.


Pozostało kilka małych niedoróbek, ale obiecali zrobić wszystko jak przyjdą zawiesić karnisze.
Tak czy siak, to już kosmetyka :)
Przedpokój skończony - dokupiłam jeszcze tylko jeden łącznik do listwy przypodłogowej, bo zauważyłam, że brakuje.


Sypialenka już ma wymyte okienko i chyba najprędzej zostanie oddana do użytku ;)



W kuchni jest jasno i pusto - nie mogę doczekać się mebli - będą za ok 2 tygodnie ! :)



Akurat jest to czas, którego potrzebuję na sprzątanie i mycie okien, tak aby mebelki trafiły do czystego już mieszkania :)


Lodówka stoi już na swoim miejscu :)


W łazience niewiele, ale jednak coś się zmieniło, bo...



Zawisł już natrysk i półeczka/koszyczek na szampony, żele etc.


Przemalowałam też haczyki - teraz bardziej pasują mi do całości :)

Wcześniej wyglądały TAK :)


Dzięki temu zabiegowi lepiej widać kute, ozdobne elementy.



Pokój dzienny też oczekuje na gruntowne sprzątanie.




A te pudła na środku to... szafa do przedpokoju, szafeczka pod TV i komoda do dziennego.
Już tak chciałabym je złożyć i zobaczyć... 

Och, ćwiczę cierpliwość i silną wolę ;)


Aha... co do sprzątania - nie mam odkurzacza i potrzebuję pilnie zakupić jakiś dobry, ale stosunkowo niedrogi.
Może coś polecicie ? Ja się na tym kompletnie nie znam. Wiem tylko, że chciałabym, żeby był lekki, cichy i żeby "zjadał" śmieci za pierwszym razem (a nie tak, żeby tą szczotą jeździć w tą i z powrotem 10 razy i nic hehe) ;)

***

Pozdrawiam i lecę do łóżka - kurować się dalej...



12 komentarzy:

  1. Gratuluję zakończenia remontu :) Oj pamiętam to sprzątanie po...
    Mieszkanko świetne, jasne a szafka w łazience cudna!
    Co do odkurzacza to specjalistką nie jestem...ja szukałam z jak największą mocą i ze szczotką do parkietu/paneli.

    Życzę przyjemności w dalszym urządzaniu :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Madziu, teraz to już z górki, i będzie coraz piękniej i piękniej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i kuruj się - dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuruj się i pracuj dzielnie - nie mogę się doczekać efektów końcowych :) Podoba mi się bardzo Twoja łazienka - boski regalik :) Ja mam malutką Amicę Maxis power+ 2100W i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafka łazienkowa super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie się zapowiada, a łazienka boska

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj szybko do zdrowia! , a łazienka cudna! ech ale Ci zazdroszczę ;), no teraz to Ci szybko zleci ja najbardziej lubię ten moment po remoncie jak można już wstawiać meble i resztę :)
    a jak zrobiłaś te wieszaczki ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wspaniale ;) Musisz być szczęśliwa! Ja bym była w każdym razie, łazienka STRASZNIE mi się podoba, ta witrynka super tam się wpasowała. Życzę zdrówka! Kuruj się i ciesz z mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziuś, nieważne jaki odkurzacz kupisz, wszytskie obecnie są do d..., mi się wlaśnie spalił jeden, i taki miał być wow. Nic niewarte to to. Kup byle jaki:)

    Buziam, czekam na mebelki, jest ślicznie:)

    Z.

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu Super że już koniec teraz już sama przyjemność ci została:) nie mogę się doczekać kiedy nam pokarzesz już mieszkanko umeblowane:) Póki co kuruj się - buziaki S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, dzielnie przebrnęłaś przez trudy remontu :) Teraz kosmetyka to już przyjemność :) Powtórzę się, ale ta szafeczka w łazience to cudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wszystkie słowa wsparcia i otuchy, za dobre rady i pozdrowienia ! :*

    A wieszaczki kupiłam, tylko przemalowałam drewienka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...