Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 18 marca 2012

Gdyby tak weekend zaczynał się jutro....

... to może nawet znalazłabym chwilę na odpoczynek ? :)

No niestety. Znów nie udało się wyhamować.
I tak nie zrobiłam wszystkiego co chciałam, ale pocieszam się, że jednak większość :)

Zległości znów co nie miara. Może zatem hurt ? 
EEeeee nie...
Znowu ? ;)

Już tak bardzo chciałabym Wam pokazać co sobie wymyśliłam w tym mieszkanku.. co z kuchenką, co z łazienką... ale obiecałam sobie, że najpierw nadrobię (chociaż część) zaległości.
W końcu taka wiosna w powietrzu ! Te ptaki, to słońce, temperatury - skłaniają do robienia pewnych porządków :) np. w folderze pt. "zaległości".

Na pierwszy rzut pamiętniczki i przepiśniczki - tym razem dla Olgi i Agnieszki :)



Swoją droga jak tak trzymam w rękach te pamiętniki to... strasznie żałuję, że sama takiego nie mam z dzieciństwa. 
Z tymi "przekręconymi" wyrazami, które z lubością stosowałam :) O tak ! :)
Achhh... pełnego zabawnych określeń, dziwnych pomysłów, zabawnych zdarzeń i z usystematyzowanymi zdjęciami na dokładkę :)



Pamiętniczek dla maleństwa w brzuszku... długo pozostawał bez podpisu :)


Ale stanęło na "Pamiętniku Maluszka" :)



Uroczyście oświadczam, że wczoraj pofrunęły do wylosowanek moje cukieraski :)
Dajcie znać jak dolecą :)


Dzisiaj udało mi się również odmienić plastikową ramę, którą "ktoś" wypatrzył dla mnie w sklepie "za grosze" :) Dziękuję !

Rama w wersji przed:



i po...


Chyba korzystniej teraz wygląda ? :)

Może nawet znajdę dla niej miejsce w moim M ? :)

5 komentarzy:

  1. Sliczne pamietniczki i przepisniki:)a rama po przemianie wyglada zdecydowanie lepiej:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. też załuje ,ze nie mam takiego pamietniczka:)))-piekności...ale nastepnym razem prosimy też mieszkanko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No wlasnie mialam pisac maila...
    Wczoraj w koncu dotarly do mnie pamietniki! Sa cudne!!
    Jeszcze raz b.dziekuje
    Pozdrawiam
    Ol(g)a

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne rzeczy! Urocze robisz pamiętniczki :) Najbardziej spodobały mi się te szydelkowe kwiatki z guziczkami :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętniczek fajna rzecz , ja na szczęście swojej córce ,ale niestety kupny , a nie zrobiony były bardziej osobisty ...
    A ramka bardzo fajnie wyszła i o niebo ładniejsza :)

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...