Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


niedziela, 11 grudnia 2011

Wymiankowo i przedświątecznie :)

Jakiś czas temu pisałam Wam, że brałam udział w wymiance dekupażystek :)
Osóbki, które wylosowałam otrzymały już swoje prezenty, zatem mogę Wam pokazać co dla nich wymyśliłam :)
Dla Tereni specjalnie - wykleiłam wielką, świąteczną bombę kaloryczną wypełnioną słodkościami :)












Moja druga niespodzianka poleciała do Emilki - a była to zimowa herbaciarka i kilka zimowych herbatek :)











Ja wciąż czekam na swoje prezenty. Może dojdą jutro ? Jestem potwornie ciekawa już i wprost nie mogę się doczekać. Nie miałam dotychczas pojęcia jak fajne są tego rodzaju zabawy. Ile przynoszą radości. Tworzenie, oczekiwanie na reakcję i na swoją paczuszkę, a wszystko w gronie fantastycznych kobietek :)

W międzyczasie powstały również dwa chusteczniki.
Pierwszy - z różami, stempelkami (TU adresik specjalnie dla Małgosi :)) i koronką.








A drugi... na życzenie - z młodą podróżniczką i jej fotografiami z Paryża :)
Chciałam by wyglądała troszkę jak stara, pamiątkowa pocztówka z Francji :)










Wczoraj udało mi się też skończyć obrączki na serwetki. Taki dodatek subtelny i elegancki. Mam nadzieję, że będzie ładnie prezentował się na świątecznym stole :)




Nie myślcie tylko, że mam takie tempo ;)
Nazbierało sie troszkę zaległych zdjęć - stąd ten wysyp.
A niefajne choróbko dodatkowo do tego się przyczyniło, bo byłam uziemiona cały weekend, więc malowałam sobie ;)





Do wymiankowych paczuszek dołączałyśmy również karteczki :)










Oby jutro zawitał do mnie listonosz ! Tak mnie już skręca z ciekawości ! Kto i co dla mnie przygotował ? :) Hahahaha... Czuję się jak małe dziecko, które czeka na pierwszą gwiazdkę i upominki pod choinką ;)
MMmmmm... :)

7 komentarzy:

  1. Oczu nie mogę oderwać, podziwiam i podziwiam... Kiedy Ty to wszystko robisz? :)

    PS dziękuję za linka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ależ duuużo:) tyle piękności na raz:) już nie wiem co bardziej wychwalać:) bombka zachwyciła mnie niesamowicie:) serwetniki cudne, zwłaszcza ten podróżniczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne przedmioty, dzięki Twoim zabiegom nabrały duszy i klimatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wyjątkowej urody, niemożna się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, ile cudeniek! Wszystko jest absolutnie urocze! Jesteś kolejną osobą, która wpędza mnie w kompleksy ;) Bo ja nie mam czasu na nic, wena też ostatnio zawodzi. Pozostaje patrzenie i podziwianie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. same cuda! moje serce ujął chustecznik z motywem francuskich i pojemnik zimowy na herbatki. bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. omg...ale dlugasny post:)piękne prace, zwlaszcza chusteczniki:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...