Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


czwartek, 1 grudnia 2011

Już grudzień...




Tak tak... to już ten czas :)
Zaczyna się przedświątecznym sprzątaniem, które niepostrzeżenie przeradza się w szał zakupów, ono przechodzi w  maksymalny obłęd, a kończy wycieńczeniem organizmu (i portfela) ;)
Ale na ten czas czeka się cały rok !


 

Widać to w sklepach, na witrynach, w firmie, w telewizji, słychać w radio i Internecie.
Wszędzie zaczyna się ta coroczna gorączka. Czas, w którym najbardziej brakuje nam.... właśnie czasu (paradoks?) :)


Mnie osobiście brakuje jeszcze śniegu ;) skoro i tak jest już strrrrrrrasznie zimno, to mógłby sobie już ładnie prószyć.



Synoptycy każą mi czekać do niedzieli...
Zatem czekam !
 


Ale nie bezczynnie !
Cały czas coś maluję, wykańczam, podmalowuję, lakieruję... i jeszcze karteczek zrobiłam (póki co całe 3 sztuki hahahaha).

W weekend planuję nadgonić - powinnam mieć troszkę więcej czasu w sobotę i niedzielę :)
Może uda mi się zrobić kilka karteczek i noworocznych kalendarzyków?

 

Przedstawiam pierwszą z moich zimowych karteczek :)



Druga jest troszkę bardziej vintage - z takim fajnym Mikołajkiem i możliwością powieszenia sobie gdzieś tam  :)
 


Poniższy kwiatuszek został wykonany według kursu dostępnego u Kati - o TU :)



Trzecia całuśna - bo z jemiołą :)



I to tyle na dzisiaj - przynajmniej jeśli o karteczki chodzi.
Pokażę jeszcze trzy komplety świeczników klejowych które zrobiłam :)


 


Śmietankowe świeczniki klejowe ze złotym akcentem chyba najbardziej przypadły mi do gustu :)
A Wam ?


 



Wersja bardzo świąteczna - czerwone ze złotem

 





I ciemny fiolet z granatem i srebrem :)
 





Na koniec jeszcze porcja zdjęć z kwiaciarenki mojej mamy :)

Kilka pomysłów na świąteczne i adwentowe ozdoby :)
 












Mroźne buziaki 102 ! :)

7 komentarzy:

  1. jeju ile tu piekności! świetne kartki i świeczniki :) białe ze złotem są fenomenalne ale fiolety też mnie urzekły :D super zaczełaś ten miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem totalnie zauroczona Twoją pierwszą, świąteczną kartką:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu jak zawsze wszystko co pokazujesz ma twój niepowtarzalny subtelny urok - ponatychałam się i uciekam do moich lakierowań. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, ile śliczności! Najbardziej spodobała mi się szydełkowa gwiazdka :) A śniegu jakoś mi nie brakuje. No, może gdybym mieszkała gdzieś na wsi w leśnej okolicy, to bym za nim zatęskniła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jaki już świąteczny nastrój tutaj;)
    Świeczniki już podziwiałam, więc teraz zachwyciły mnie Twoje karteczki, szczególnie dwie pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak świątecznie... pięknie :) Może i ja zabrałabym się za jakieś przygotowania ;)
    Śmietankowe fantastyczne, wyglądają tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne katrki. Nieprzeładowane, subtelne, magiczne. Własnie takie najbardziej do mnie przemawiają. I do teo ręcznie wypisane zyczenia...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...