Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Szufladkowe problemy..


Szczerze mówiąc miałam nadzieję, że już dziś pokażę Wam swoją szafeczkę - niestety :(
Malując szufladki zauważyłam, że spod jasnej warstwy farby co chwilkę wyskakują jakieś żółtawe niespodzianki (smugi, kropki itp.).

Mój zamysł był prosty - jasna szafeczka z delikatnymi przecierkami.
Ponieważ tracę już cierpliwość, będzie..... czekoladowa :)

Na koniec pociągnę ją bezbarwnym, lakierem o satynowym połysku.
Ma już nóżki i nowe gałeczki, zatem niedługo pokażę jak wygląda po zmianach (choć nie takich, jakie pierwotnie zakładałam).

Myśle, że spod lakieru nic już nie będzie "wyłaziło", więc kiedyś pewnie dopnę swego i będzie jasna. Już chyba nawet wiem kiedy ;)
W moim mieszkanku nie będzie zbyt wielu ciemnych akcentów (tak zakładam), więc jeśli będzie mi przeszkadzał jej kolorek, to farbki ponownie pójdą w ruch ! :)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam trzy malutkie rzeczy, a mianowicie: zakładeczkę do książki - różana tym razem, jej tył zdobią wypukłe ornamenty (dziękuję Martuniu za prywatną lekcję reliefów!!! wierzę, że z czasem będą wychodziły mi coraz ładniej !) :)




Druga rzecz to kwiatuszki z bibuły, które dojrzałam na fantastycznym blogu Wishmade

U mnie nie było takiej  ślicznej, pastelowej bibułki, ale ta w kropki też mi się spodobała, więc moje kwiatuchy prezentują się o tak :)


A ponieważ robiłam je specjalnie na pewną okazję, to tu jeszcze pudełeczko, które zrobiłam do karteczki urodzinowej :) Czyli cały komplet :)


 

7 komentarzy:

  1. Cudna ta zakładka, reliefy fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna zakładka, lubię takie klimaty:) Kwiatuszek super, a kiedy pokażesz karteczkę ?
    Napis to stempelek? czy wydruk? śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, zarówno zakładka jak i całe opakowanie prezentu. Kwiatki w kropki są super!
    Ciekawa jestem tej szafeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam pięknie :)
    Szafeczkę obfocę już dzisiaj i pokażę co to mi wyszło :)

    A napis to wydruk - pościągałam ramki z internetu i sama komponuję takie "stempelki" pasujące do nowozakupionego, okrągłego dziurkacza 5cm :)

    Jeśli ktoś ma ochotę, to postaram się za jakiś czas wrzucić kilka takich ramek ze swoimi tekstami okazjonalnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczności! Bardzo mi się podoba ten wypukły ornament na zakładce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu masz wiele zdolności - podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...