Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :)


Miło mi Cię powitać w moim małym świecie :) W mojej Krainie Szczęśliwości...


sobota, 13 sierpnia 2011

Szczęśliwy to dom, gdzie ptaszki są :)


Kierując się tym mottem w moim pokoju zamieszkał kolejny ptaszek :) 
I to nie byle jaki, bo rajski - rozgościł się wygodnie w jednej z moich ramek.
W drugiej jeszcze pustka - gdy jednak i ona dostanie ode mnie coś ładnego, powieszę je na ścianie :)

Dumna jestem z mojego krzyżykowego ptaszorka, że ho ho ! Ahh... aż chce się człowiekowi dalej coś robić :)

Ponadto siostra wyciągnęła mnie dziś na zakupy. Mały shopping naprawdę może poprawiać humor :)
Zwłaszcza gdy do domu przyniesie się kilka miłych dla oka przedmiotów.
Uległam pokusie w sklepie ze starociami i oto co przytaszczyłam ze sobą: 



Za szafeczkę i serduszko zapłaciłam 30zł :)
Jutro zacznę ją szlifować i wezmę się za malowanie - może nie jest idealna - jedne szufladki są większe, drugie mniejsze, ale urzekła mnie i musiałam ją kupić :)

Jak każda kobieta dałam się namówić na coś małego - taki słodki dodatek ;)


Lubię takie kolorki na pazurkach, oj lubię :)

Miłego długiego weekendu !!!!
Lecę do budowlanego zakupić nowe gałeczki do mojej szafeczki !

12 komentarzy:

  1. Ty to masz szczęście do wypatrywania takich cudeniek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszyna cudna!A co do szafeczki, to już sobie wyobrażam jakie cudeńko z niej zrobisz :)) I nie każ długo czekać...
    Pozdrowienia cieplutkie przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten ptak, i ta ramka rewelacja. Ten sklep ze starociami to w s-cu? Nie widziałam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wypełniłaś rameczkę;) urokliwy widok....
    a na szafeczkę też bym się skusiła, ciekawa
    jestem jak ją zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny hafcik:) Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać recyklingu szafeczki. A rajski ptak jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Madziu
    Podziwiam Twoje prace a teraz i Twój blog.
    Ostatnie zakupy bardzo fajne. To serduszko bardzo by pasowało do mojej lali zaadoptowanej ostatnio w "lumpeksie". Ten sam klimat.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Biernasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze że rameczka doczekała się obrazka tak jak zapowiadałaś :) slicznie sie to komponuje :)
    szafeczka tez jest sliczna. tez bym nie mogla sie jej oprzec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam z całego serca :)
    Wasze ciepłe słowa bardzo mnie motywują :)

    IvStone - sklep w Sosnowcu (nazywa się bodajże Dekoratornia - nieopodal Plazy) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... kołom fontanny? Bo widziałam z daleka jakieś szyldy, najlepiej będzie jak pójdę to sprawdzić, osobiście... oj biedna wyjdę stamtąd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nie :) sklep jest przy ul. Warszawskiej 13A

    Wpisz w google tylko nazwę sklepu (Dekoratornia) i Sosnowiec

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz. To dla mnie niezwykle ważne, że zostawiasz po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...